Merhabalar, 12 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde 20. Haftada kaybettim bebeğimi. Normalde hali hazırda gittiğim doktorum var şuan fakat taşındığım için çok ters kalıyo yeni evime. Avrasya hastanesine geçmeyi düşündüm ama çevremden ve internetten gördüklerimden sonra çok tereddüt ediyorum. Şikayet var sitesinde hastane puanı 1.3 😔 Giden ve memnun olan var mı? Hangi doktora gidiyorsunuz? Muayene ücreti nedir?