ArenAsilmomm benimde belimde fitik var hafta ilerledikce bele felaket bi baski yapiyor gecen hafta doktorum beyin cerrahisine yonlendirdi oda sezeryanin daha uygun olacagini soyledi dogum sirasinda hem ikisinin agrisi hemde fitik patlama riski varmis, ilk hamileligim normaldi ikinci zorunlu sezeryan olacak 3 gun sonra