Nutellaaaa 20 haftalık olduk bi erkek bi kiz artık yarın hem devlete gidecem hem özele 😂söylemezse tabi devlet .baya heyecan var sanki ilk defa girmeye gidiyormuş gibi .kac gündür bekliyorum gün sayar oldum hastane için .🙈
metehaninannesiii Nutellaaaa biz gidecez 38+1 haftaligiz dua istiyorum herkesten suyum azalmis yarın doktorumuz tekrardan bakacak 😔
Kbrpsygt Nutellaaaa bende gidicemm 39+5 olduk bakalım yarın ne olacak 😂 doğmaya niyeti yok gidip gidip geliyoruzz😂🤭
Nutellaaaa metehaninannesiii senin doğuma bisey kalmamış canım rabbim kucağına sağ sağlim almayı nasip etsin inşallah
hdyogz metehaninannesiii inşaallah kötü bir şey yoktur 🤲🏻 Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah 🤲🏻🤲🏻
metehaninannesiii Nutellaaaa amin canim benim allah razi olsun 😔kalmado da sezeryan olursa diye korkuyorum
Sevilss Bende gidicem 31+5 im bende 29 da suyun azalmış sınırdasın 15 gün sonra gel dedi bende merak ediyorum ne çıkcak diye hakkımızda hayırlısı
Nutellaaaa GamzeBaz benim daha detayliya 4 hafta 24.haftama attılar .umarım bebisler sağlıklıdır bi sıkıntı çıkmaz ❤
Kbrpsygt Nutellaaaa bu haftalar inam hiç bitmiyor geldi gelecek diye . Bide belirsiz ne zaman geleceğini bilsem belki daha rahat olurum ama hayırlısı Allahım hayırla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🥰🥰
Nazlimsu Nutellaaaa 20+2 ile bugün gittik geldik detayliya girdik çok şükür iyi geçti sadece plesenta aşağıda dedi bide yüzünü göstermeyince yüzü için başka bi gün tekrar gelin dedi hayırlısı ile gelsin bebisler inşallah
berram41 Bende yarın gidiyorum 11 haftalık şuanda bebişim ikınci gebelik bu bakalım yarın ne dicek doktor :)