aybuuke Dün 2 tane progestan iğne kullandım. İlacınıda içiorum günde 2 tane ve bugünde iğne oldum hala çok koyu kahve akıntım var normal mi? Yaşayan varmı ? Bitmior? Hemen bitmesi gerekmezmi? İlk gebeliğim çok tecrübesizim. Yardım edin
gurel aybuuke Bende 7 haftalık hamileyim 1 haftadır çok koyu renkli lekelenme var bende progeston içiyorum ama hala geçmedi maalesef doktor pembe ve kırmızıya çevirmedigi sürece endişelenme dedi
Hatunnn aybuuke canm ben 3 ay boyunca kullandim 8.haftada kesildi, onun kesilcegi varsa kesiliyor ilaclar formalite
Semakacan aybuuke bende iğneyi kullandigim ilk gün tekrar kanamam olmuştu ama ertesi gün geçti bi daha hiç gelmedi 😊
aybuuke gurel öylede insan korkuyor ama ben 13 haftalık gebeyim neden hala devam edior anlamış değilim
Elifismaill Bende 8 haftalıkken çok yoğun lekelenmem vardi pembe kanamam oluyordu ayağa kalktığımda progestan fitil kullandım gece iki tane birden kullandım bir ay içinde geçti kanamam şimdi rahatım çok şükür bir kanamam yok yorulsam çok ayakta kalsam bile 23. Haftamdayim inşallah size de iyi gelir hep yatin uzatın ayaklarınızı rabbim şifa versin 😇
Semakacan aybuuke hiç strese girme canım inşallah seninde geçer tamamen ama uzun yolculuk değildir umarım
aybuuke Semakacan 5 saat ama her saat başı 10 dakika yürüyorum. Doktorum sıkıntı yok dedi ama blmiorum