Kızlar merhaba bişey sormak istiyorum biraz da çekiniyorum
aklım çok karıştı doktorum normal doğum görünüyor dedi ama etrafımda normal doğum yapınca vajinanın sonradan kötü göründüğünü Açıldığı için eşin zevk alamadığıni söyleyen oldu sezeryan ol dediler siz ne düşünüyorsunuz ?🙈