NurseL72 A-A-K Ay inşallah bende memnun kalırım biraz içimi rahatlatır Dike üstündeyim bugünlerde çünkü 😪
NurseL72 Ben Kan uyuşmazlığı sorunum için gitmek istiyorum ilk defa gidicem Normalde Ncr hastanesine gidiyorum