SerpilEsra yigitegenin_annesi 29 haftadaym 2. Gebelik gecen gun hamile cekimi yaptrdim fotografci ayni seyi soyledi gobek bazi fotolarda hic yok gibi cikmis. kuafore gittim bebek kac kilo kacinci gebelik kacinci aydasn bende minyondum ama karnim kocamandi vs vs yorumlara maruz kaldim insanlari anlamak gercekten mumkun degil
AseLenaMom yigitegenin_annesi Ne güzel işte çatlağın yırtığın olmaz bende 8 buçuk aylığım hala karnım yok inanmıyorlar bana sen 5-6 ay var ya da yoksun diyorlar 🤷🏻♀️😃 ama benim hoşuma gidiyor takma sende
yigitegenin_annesi AseLenaMom gereksiz boş konuşmlalar sağlıkla kucağına versin cümlesini çok nadir duyuyırum
Dila71 yigitegenin_annesi 30. Haftadan sonra büyüyor canım merak etme , ha aynı haftada olduğum birine göre yine küçük karnım ama büyüdü hamile olduğum anlaşılıyor şuan 32 haftalık.🥰👶💙
Seross10 yigitegenin_annesi Çocuğuma haksızlık olur 😁😁 ama bana öyle geliyor ki birden çıkıcak bizim karınlar
AseLenaMom yigitegenin_annesi Aynen öyle , zaten hep bir kusur buluyorlar 🤷🏻♀️ İnsanoğlu böyle biz birbirimizi anlıyoruz hamileler olarak biz diyelim birbirimize sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏
Bebegim000 Of boşverin ya bende 5 aylığım ne kilo aldım ne karnım var bebeğimde gayet sağlıklı onu diyenler cahil insanlar bunu bilin, sadece arada şişkinliğim oluyor o zaman şişiyor karnım öyle yani
Merve5 yigitegenin_annesi bende 27 haftalığım gören doğum mu yaptın diyor hamile olduğumu kimse anlamıyor en güzel yanı da çatlak sorununun olmayacak olması 😁😅
Hifaefraimm yigitegenin_annesi aynn hem fazla kilo almıcan ne güzel yaaa calla bende isterdim senin gibi olim bak bana henüz üç aylığım ama deve gibi kilo aldım hormonşar iştah açtı ve düğüne ne giysem bilemiyom
Melek3 yigitegenin_annesi aynen oda çok yersem 😊benim daha kendi annemler 2 hafta oldu öğreneli hamile olduğumu siz düşünün
Esragnss yigitegenin_annesi bende 7,5 şuan 8 e giricem ama karnım çok sz bir belirgin oda dar birşey giyersem filan anca yoksa yok yani kimse demezki bu doğuracak 2 ay sonra doktor iç karnın geniş demişti aynı tepkileri bende çok gördüm ama bir kulağımdan girip diğerinden çıktı hiçte umrumda değildi 😀😀 halimden memnunum açıkçası