Şimdiye kadar hiçbir sıkıntımız olmamıştı fakatPazar günü sabah ve gece yaşadım bu durumu. doktora gittim 24 haftalık hamileyim eşimle kan uyuşmazlığımız var hemen kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum . Ultrasondan ve alttan rahim ağzını kontrol etti normal göründü fakat her ihtimale karşı erken Doğumu vs engellemek amacıyla iğneler vuruldum ve 4 kez daha vurulacam. Ayrıca progestana başlattı doktorum . Erken Doğum olma ihtimaline karşı doktorum her önlemi aldı ve dinlen dedi kahverengi akıntının veya kanın gelmesinin normal olmadığını söyledi . Ve kontrolleri de sıklaştırdı .