fatmanuruslu42 Kızlar allah ızın verırse pazrtesı sesryan olacam ilk kızımda epıdural yuzunden cok bas agrısı cektım sımdı bas agrısı olmaması ıcın bıldıgınız Bı yontem var mı
didosu fatmanuruslu42 ablamda da aynısı olmuştu ilk doğumunda. Ameliyat sonrası ayağımı hissediyor muyum kendime geliyor muyum diye çok zorlamış kendini sürekli kaslarını oynatmaya çalışmış diğerlerinde daha rahatmış baş ağrısı çekmemiş. Ablama sorarsan kendini zorlamaya bağlıyor baş ağrısını. Hemşire bu arada 🤗
Firdevss167 fatmanuruslu42 bende 5 agustosta doğum yaptım spinal sezeryanla hemen bol yürümeye başla canım birde nescafe parol iç bir nebzede olsa azalttı bende