Tirkayisi olan biri olarak söylüyorum; seker yukluyorsun kendine gereksiz kalori aliyorsun. İcmemenizde cok büyük fayda var.
Ben ictim oğluma da icirdim simdi o 12 yaşındaki çocuk sağlığı icin diyette bende gebelik sekeri yüzünden diyetteyim.Aliskanliklari değiştirmek zaman alıyor lakin oğluma icirmekle yaptığım yanlışı kizimda yapmayacağım insallah.Gazli içecekleri çıkaralım hayatimizdan.