Esranur-y Kızlar birkaç gündür kasıklarım acıyor böyle bişey yaşayan var mı aranızda ? 19 haftalık gebeyim özellikle oturacağım zaman ve yataktan kalkarken iki tarafta acıyor
Lalin2580 Esranur-y aynısı bende de oluyor ben de 18 haftalığım ayrıca idrar yaparken de oluyo o his ben de burda bekliyim 🤷♀️
Blackangel-42 Aynı sıkıntı bende de vardı dün doktor kontrolüne gıttım doktoruma sordum ara sıra kasıklarda agrı sancı oluyor dıye doktorum normal dedı rahım büyüdükçe baskı oluşuyor o yüzden demıstı
Lalin2580 Esranur-y sarı akıntım var aslında ama doktorum normal dedi bilemiyorum bir de serklajlıyım ben enfeksiyona çok dikkat etmem gerekiyor😔