Merhaba 18 haftalık hamileyim maalesef tansiyonum 14-9 çıkıyor kan akışımda böbreğimde kalbimde çok şükür bi sorun yok ama tansiyonum sürekli çıkıyor. özellikle sabah ve akşamları çıkıyor. Doktorum alfamed verdi sabahları birtane içiyorum yavaş yavaş çoğaltırız durumuna göre dedi. Bebeğime zarar gelicek diye korkuyorum. Tansiyon gebelik zehirlenmesine döner mi tecrübeli annelerden yardım bekliyorum neler yapmalıyım bu dönemde.