Kızlar sabah 9.ay kontrolum vardı gittim, suyumun azaldığını soylediler son kontrolde hersey normaldi hatta kilolu diyodu doktorum bugünde zayıf dedi geriden geliyo dediler sok oldum, hemen bugün suni sanci vercez dediler nts bagladilar arada kalp atışı azaliyo ama simdi duzeldi şükür. Suni sanciyi daha vermediler belki acılmam olur diye en son saat öğlen 2 de baktiginda iki cm acilmis dediler ntsde sanci yuksek çıkıyo ama ben hic bişey hissetmiyorum daha baya üzgünüm neyapcam bilmiyorum sabah tan beri kendi mi suçluyorum suyum azalmış ama fark etmedim diye
bu durumu yaşayan varmı