@Hamideekoc ben çok memnun kaldım bütün personelleri çok ilgililer. Hemşireler doktorlar hepsi çok iyi ilgili. Ben daha hastanedeyim kanımda enfeksiyon çıktığı için antibiyotik tedavisi görüyorum 3 gece oldu burda kalali gerçekten özel hastanelere bile taş çıkarır bence benim görüşüm bu. Çift kişilik odalar da var ama benim şansıma tek kişilik oda geldi daha iyi oldu.