alyavetuna benımde gebelik şekerim var ama 160 üzerini görmedim hiç , şeker gebelikte tehlikeli doktorum dahiliyeye yönlendirdi ve max 160 olmasına rağmen insilüne başladım , diyet ve iğne ile kontrol altında hiç vakit kaybetmeden bir dahiliye uzmanına görünüm derim ,