Hayal_et07 canım zaten ya ahşap alın ya da park beşik alın. İkisi de 4 yaşa kadar gidiyor gayet kullanışlı . Ben hiç öyle anne yanı beşiğe falan girmedim hem taşınabiliyor yatak odama da koyabiliyorum ben de aldım ahşap bence en kullanışlı beşik ve üstelik şık, görüntüsü güzel