Fatma62 Rabbim herkese sag salim bebegine kavusmayi nasip etsin bende dogum hikayemi paylasmak istedim 39+2 de normal dogum yaptim son gunler gecmek bilmiyordu ne zaman gelecek diye beklerken 3 gun once gece 2 de kanamam geldi yarim saat sonrada sancilar basladi hemen hastahneye gitmek istemedim ilik bir dus aldim evi topladim kalan son hurmalarimi yedim 😂 saat 5 te esimi uyandirdim 6 da hastahaneye gittik 2 santim acilmam vardi hastanede biraz yurudum nefes egzersizleri yaptim 2 bucuk saat sonra 7 cm oldu acilmam 45 dakika kadarda lavaboda klozette oturdum 10 cm olunca doguma aldilar 15 dk icinde kizim dunyaya geldi Allaha sukur dikisimde yok zaten onu gorunce herseyi unutuyorsun 😊😊 rabbim bekleyen herkesi sag salim kavustursun bol bol dua edin yuruyus yapin
Mercimegimm Fatma62 ay ne güzel ya hayirli ugurlu olsun allahım analı babali büyütsün ne kadar kolay dogum olmus hikayenizi okurken böyle icim rahatladı😊 darısı bana bizlere sag salim kucagimiza almaya olsun insallah🌼
Mbtrm Fatma62 Allah analı babalı büyütsün çok sevindim sizin adınıza dikişsiz normal Doğum çok güzel ya keske benimde öyle rahat bir Doğumum olsa nasıl başardınız önereceğiniz şeyler var mı bize 😂
Kivito Amin inşallah böyle kolayca doğururuz ilk doğumunuzmu birde klozette oturmanızın bir amacı varmıydı merak ettim hurmayı kesinlikle denicem paket paket yicem hatta doğum yaklaşınca 😊
Fatma62 Kivito evet canim ilk dogumum doktorumun her tavsiyesine uydum hurmanin etkisi gercekten var gunde 10 tane falan yedim yuruyus ve bol bol hareket etmek gerekiyor alt tarafin tamamen ciplak bir halde klozette oturmak acilmayi hem hizlandiriyor hemde kolaylastiriyor
Ebrar34 Kivito paket paket yemek değil önemli olan tek sayılarla yemeye çalışın peygamberimiz öyle önermiş sağlık açısından ve kaç haftalıksınız bilmiyorum ama 36 dan sonra başlayın yemeye günde 5 tane çok faydası var 🤗
Fatma62 Mbtrm bol bol yuruyus yap canim ve hurma ye ben gunde 10 tane yiyordum ve 9 ay hic durmadim zaten calisiyordum hic hamileyim diye onu yapmam bunu yapmam demedim
Nuremo Fatma62 canım hamilelikte neler yaptın açılma için? ☺️ Ben hurma, squat, yürüyüş, halı fırçalama 😂 Merdiven inip çıkma hepsini deniyorum şuan 39+5 olduk bu arada 🙈 Hiç sancı yok dua et bana nolur
Fatma62 Nuremo canim bol bol yuruyus yaptim calisitigim halde 9 ay hic durmadim hep hareket halindeydim hurmayi bol bol ye ben cok yedim faydasini da gordum
Nuremo Fatma62 bu arada Allah bagışlasın hikayeni okuyunca beycanlandım uzun zamandır da bu kadar güzel bir hikaye okumamıştım Rabbim sana ve bebegine saglık versin ❤️