Uzel Arkadaşlar 2 cm açıklığım var 38+2 deyim sancım sa yüksek çıktı nst de ama o kadar sancım yok açılma için ne önerirsiniz
MerveCeren Uzel 00:00da 39+4 olcaz sancı açıklık yok 🤦🏻♀️ Herşeyi denedim , yaptım ama bende işe yaramadı 🤷🏻♀️
Uzel metehaninannesiii erkek ama benim bi kaç defa daha böyle sancılarım oldu ama bu defa baya yüksek çıktı
Uzel MerveCeren ben 1 aydır 2 cm açıklıkla geziyorum insan tedirgin oluyor ha geldi ha gelecek diye 😂