Busra333 evetbenavukatiyim ama bu tezi çürütüyorum suan bir arkadasım benden 1 hafta geride ve herkes ikiz sanıyor o derece karnı var ama hiç çatlak yok onda da
Cbusra93 evetbenavukatiyim %30 u kullandığınız ürünler %70 i de genetik eğer annenizde çatlama olduysa sizde de olur.İstediğiniz kadar pahalı kremler sürün min düzeyde fayda eder
Elif_Eda evetbenavukatiyim Karnım varla yok arası dışardan baksan bazılarının 5 6 aylık karnı gibi duruyor..😊Ama yinede çatladımm..Kadnımda 1 2 tane kırmızı çiziklik var genellikle karnımın yan taraflarında oldu benim birde popişin arası ☹️
Deryalim-26 evetbenavukatiyim ben 39 haftalık oldum ara ara bişeyler sürdüm. Karnımda çok abartı değil. Çok şükür hiç çatlağım yok şimdilik. Biraz yapıyla da alakalı sanırım. Geçen sene ablam ikiz doğurdu. Onda bile 2 3 çizgi oldu. İnşallah benimde böyle devam eder.
Haticecakirr evetbenavukatiyim sürdüm çatlak kremleri kullandım zeytinyağı kullandım ama 🤣yine de çatladı
Nelmali evetbenavukatiyim 38+4 hiç çatlamadım hamilelikte gören 6 aylık falan hamile olduğumu düşünüyor
ktnzehra49 evetbenavukatiyim iç karnım geniş benim de sağolsun kızımda 7 aylık karnım bile avuç için kadardı ama 35 te küçücük bir çatlak oldu 37 de çatır çatır çatladım ne yazık ki
Garfield06 evetbenavukatiyim benimde iç karnim geniş ama bacaklarim çatladı aksi gibi😀 bacaklarim cok ince taşıyamiyor sanirim ama göbek kısminda yok nemlendirmiyorumda
Sehryeseyda İç karnım çok genişmiş ne olduysa 36 . Haftadan sonra 2_3 günde oldu var ya o e gerilmesi çok oldu gece sabah bir kalktım sağ tarafta 3-4 gün sonra sol tarafta ve genital bölgemde 3 parça çatlak 😔😔
Milkshakee evetbenavukatiyim emin değilim ama doğruluk payı olabilir 34.haftamdayım hiç çatlağım yok şükürler olsun 🙏🏻 İç karnımda geniş çünkü hiç 8 aylık hamile gibi durmuyorum görenler 5 falan sanıyor😅
Sehnur evetbenavukatiyim iç karnım çok dar olduğu için karnım 4 ayda belli oldu doktor iç karnın yok senin dedi 😊 34 haftalığım çok şükür şuan bi çatlama durumum yok ama çatlama derinin esnekliğine bağlı olan bişey bazıları naparsa yapsın çatlıyor
Neslii01 evetbenavukatiyim 7 aydan sonra çatladı maalesef öyle olmuyor 🤷🏼🙄 keşke öyle olsaydı ummadık anda kalça kısmım bacağım ve göbek altı çatladı 😜😅 7 aya kadar sevinirken sonrası hüsran oldu 🧸
Canan123 evetbenavukatiyim iç karınla alakalı değil galiba ya çünkü benim annemin çatlağı olmamış hişbi şey kullanmadığı halde ve 4 çocuğu var. Bende ve kız kardeşimde de karnımızda çatlak olmadı ama tutmuş kalçası çatlamış
hvvayldz27 Sinem12345 haşlanmış yumurta muz kırmızı et kuru yemiş süt ve süt ürünleri kilo yapıyor cnm birde kaşar peyniri
Buseaydmr Lale29 hadi ya ben hiç sonradan öyle olduğunu bilmiyordum doğuma kadar çatlamazsam sıkıntı yok diye düşünmüştüm hep hayırlısı o zman valla😊
Ayselina evetbenavukatiyim aynen canım doğru 36 haftaya girdim ve hiç çatlağım yok üstelik bu 2. Gebeliğim sadece derim kuruyor diye her banyodan sonra dalin bebe yağı kullanıyorum onun dışında birşey yapmıyorum ☺️☺️ Amaaa iç kabın darsa ne kullanırsan kullan fayda etmiyor ablamdan biliyorum🤷🏻♀️