bu ikinci hamileliğim şuan 34+2 sıfır çatlak 🙏🏻 ilkinden de sıfır çatlakla çıktım inş daha çatlamaz bu arada annemin heryeri doğum çatlağı ve ben hep 50 kilolardaydım hamileliği 67-68 le bitiriyorum genelde. karnımda baya büyük. nemlendiriyorum ama günde 1 kere. arada atladığım da oldu. bence tamamen bünye ve cilt meselesi gibi 🤷♀️