Merhabalar.. yarın hastaneye yatisimiz olucak. 39+2 oluyoruz. Yüksek ihtimalle en geç perşembe günü doğum olabilir. Rahim ağzında yumuşama var normal doğuma elverişliymiş peki arkadaşlar suni sancı ile normal doğum olucak inşallah tabi. Suni sancı çok acılı bir şey mi nasıl bir acı acaba ? Doğurabilir miyim acaba ? Sizlerden böyle bişi yaşayan var mı ?