Benim hiç belirtim yoktu. Aksine o kadar umudum da yoktu ki o ay olmadı diye düşünüp 10 saatlik uzun yola çıkacaktım. 🤣 Çok şükür hamileymişim. Benim tek belirtim adete 5 6 gün kala başlayan adet sancılarıydı. O zaman bile adet olucam offf yolculuğa denk gelecek diye üzülüyordum 😏🤗 3 4 gün kala hamile olduğumu öğrendim.