Minikbidunya [url=https://www.hizliresim.com/keeyplr][img]https://i.hizliresim.com/keeyplr.png[/img][/url]
Beyzabcr Minikbidunya canim sancın normal hu haftalarda 30 -40lari görebilir sancıların. Yalanci sancilar dedigimiz sey bu oluyor zaten. Önemli olan düzenli olarak daha siddetli sancilarinin olmasi suan icin oyle bir durum yok. Sende zaten hissetmiyorsun. Yani nst normal cıkmış 😊
Asellinaanesi 132 olan 150 leri görebilir o bebegin kalp atışı En üstteki kalp atışıdir Alttaki ise sancıdir Kağıttan da bakarsan canım en üsttekinin yanında kalp işareti vardır
Minikbidunya Suan 37+3 geçen haftanın nst si yarın tekrar gireceğim nst ye ama doktor bir şey demedi oyuzden kafama takıldı
Asellinaanesi Minikbidunya Bilemedim canım sancin varsa acilmanin olup olmadığına bakması gerekmez miydi
Minikbidunya teletabi sancın mı var dedı yok dedim cnku hiç agrım falan yoktu oda birsey demedi haftaya tekrar nst ye gel dedi
teletabi Asellinaanesi Minikbidunya evet sancı görünüyor sonuçta eğer sancı görmese zaten sancın varmı diye sormaz. Açıklığada bakması gerekirdi tedbir amaçlı. Belkide hissetmediğin için olabilir diycem ama bilemedim şimdi