dygydnn canim bende 17 haftalik hamileyim öksuruğe iyi doğal antibiyotik soğan,bal ,ve sarimsak ben cok faydasini gordum iki gunde öksuruk gidiyo soğani yika icini oy guzelce ama altina cikarma delinmesin bi kasik bal bir diş sarimsak rendele 12 saat beklet cay bardinin ustunde sora altini del aksin iki veya 3 gunde yudum yudum ic cay kasiyla cok az biğazini rahatlatir hem youtubede var videosu soğan bal öksuruk surubu gibi biseyler yz cikariyor uzun oldu biraz kusura bakmayin 🙏🏻😊 insallah sifa bulursunuz 🙏🏻👼🏻