asilinannesi2609 Kızlar 37+1 hamileyim bugün lavaboda iç çamaşırıma böyle şeffaf sümülsü yapıda bir şey geldiğini gördüm nişan mı diye düşündüm nişan kırmızı ve pembe mi olur böyle şeffaf beyaz yapıda olabilir mi?
asilinannesi2609 Ela20 şeffaf da tam değil böyle beyaz rengi dün çatı muayenem vardı acaba o mu tetikledi 🤷🏻♀️
Ela20 asilinannesi2609 Yine de takipte gözlem de kal. Kafama takılır diyorsan mutlaka acile git için içini yemesin
Busra2126 Merhaba. Benden de bugün öyle kıvamlı akıntı geldi sarımsı renkte 37+4 haftadaym doktoruma söyledim nişan olabileceğini söyledi yarın için kontrole çağırdı. Sizde doktorunuza danışın bir isterseniz. Herkeste kanlı yada kahverengi gelmeyebiliyormuş.
asilinannesi2609 Busra2126 2 gün sonra kontrolüm var şu an sancım olmadığı için gitmedim ama gidince mutlaka soracağım, doğumumuz yakınmış hayırlısı ile kucağımıza alalım inşallah