Valla 11 haftam bitiyor 12.nci haftaya giriyorum salcadan etten tavuktan salatadan domatesten bulandigi kadar birşeyden bulanmadi hele ki et burnuma sanki kokusunu getiriyorlardı camlar kapalı otururum hiç bı kokuya gelemem buzdolabimi açamıyorum mutfağa giremiyorum insALLAH geçecek tuzlu çubuk kraker sen bile iğreniyordum ama demelerine göre 4.uncu ayda geçiyormuş insALLAH atlatacagiz 🙏🙏🙏