Sinem35 2 doğum yaptım şimdi 3.ye 19 haftalık hamileyim kızlarımda 16da falan yavaş yavaş hissettim ama söylediklerinizin 22 haftadan once olması garip özellikle dışardan hissetmek falan, şimdi oğlum olucak inşallah üçüncü gebeliğim olmasına rağmen çok şiddetli hissedemedim minik minik tekmeler var arada o kadar 19 haftalık sizinki bana olanaksız geldi bağırsak hareketleri ile karıştırıyo olabilir misiniz