Berfin01 ben 3 Eylülde kan verdim 163.7 , 5 Eylül’de 419.6 ve 6 Eylül’de doktora gitmiştim doktor bu sefer 710.3 çıktı. Beta küçük olduğu için keseyi göremeyiz deyip hesaplama yaptı Pazartesi yani 5+3 de keseyi görmeye gidecem. 6+3 te de kalp atışı için gidecem. İkinci gebeliğim ilkini kaybettim inşallah bu sefer her şey yolunda olur 🙏 Rabbim isteyen herkese sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah 🙏