Sabah 8de nisanım geldi doktora gittigimde 1 cm aciklik vardi eve gonderdi 5 saat sonra tekrar cagirdi 2 cm olmustu suan agrilar ara ara geliyo sabaha kadar bekleyelim siddetli sancilarin gelmezse sabah suni sanci veririz dedi bu durumu yasayan var mi acaba suni sancidan korkuyorum acikcasi acilmanin hizlanmasi icin neler yapabilirim