Tweety1 13 Eylül’de kavuşucak olanlar gelin birlikte bekleyelim ben bugün günümü aldım sağlıkla gelsin inşallah hepimizin yavruları sağlıkla kucagimiza alalım ❤️👼🏻🧿
Tweety1 Sedaarii41 normal doğum mu 😍 ya inşallah sağlıkla gelsin benim sezeryan oldu artik çatı dar 😄