Bugün kontrole gittim henüz 4 hafta 5 günlük bebeğim, aslında hiçbir şikayetim yoktu, ultrasonda kesenin arkasında küçük bir kanama görünüyor dedi doktor, progestan başladı, ağır kaldırmamamı ağır iş yapmamamı ve 12 haftaya kadar cinsel ilişki yasak dedi, önceden kasık ağrılarım normal diye düşünüp kulak asmıyordum ama artık her kasıldıgında çok korkuyorum, sabahtan beri de hiçbir şeye elimi sürmedim korkudan, sizce biraz daha rahat olmalı mıyım? Doktorum acil bir durum yok dedi ama namaz kılarken bile çok tedirginim😞