Saripapatyam1 Kzlar bugün günümü almaya gitmiştim kii tansiyonum yüksek geldi bebiste cok kilo almayinca doktor idrarda proteinden suphelendi ve pozitif cıktı. Tansiyon için alfamet hap yazdı kullanan var mı?
Annesininkuzusu01 Saripapatyam1 23. haftadan itibaren aynı sorunlar plasenta ödemi ve su azlığı ile birlikte bende de başladı. Alfamet olmasaydı şu an bebeğim ve ben belkide yaşamıyor olacaktık. Doktorun ihmalkarlığı yüzünden ilacı kullanmaya başladığımda çok geç kalmıştım. Şu an 29 haftalığım ve her an doğuma girebilirim Alfamet sayesinde tansiyonum suyum dengelendi
Mavi34 Saripapatyam1 25 haftada tansiyonum yükselmeye başladığı için aynı ilaca başladık günde 3 kez kullaniyorum
Saripapatyam1 Annesininkuzusu01 doktoruma güveniyorum ama gene de anne yüreği galiba evham yaptım o zaman rahatlıkla kullanabilirim bu hapı. 1 hafta sonra dogumum olucak benmde o zamana kadar kullan dedi dktor.Size de cok gecmis olsn❤
Annesininkuzusu01 Saripapatyam1 Çok sağolun Allah razı olsun. Aksatmadan için mutlaka ilacınızı hayırla gelsin bebişiniz🙏🏻