31+6′dan Merhaba anneler. Doğuma günler azaldıkça korkularım ve endişelerim başladı. Her ne kadar kulaklarımı kapatıp kimseyi dinlememeye çalışsam da insanlar doğum hikayelerini anlatmaktan hiç erinmiyor. Kimi epidural insana göre hissettiriyor diyor kimi genel anestezi en temizi kimi de kötü diyor.
acı eşiği düşük ve panik bir insanım ne yapacağıma karar veremiyorum.
bir yandan uyumak istiyorum bir yandan bebeğimin o anını kaçırmak istemiyorum tecrubeli anneler yazabilir mi acaba?