Lulemom Mavi_bulut ilk 2 gün depend kullandım, sonrasında lekelenme şeklinde geldi. Normal ped kullandım
Elfvli Mavi_bulut kanama azalana kadar depent kullandım azalınca ped e geçtim. Depent bence çok çok iyi. Çamaşır da giymenize gerek yok.