Dolorex93 Arkadaşlar doktorum rahim ağzının iyice kısalığını her an doğumun başlayabileceğini söyledi sizce 36. Hafta ideal bir hafta mı korkuyorum biliyorum 36 da doğan çok bebiş var ama ana yüreği işte biraz daha kalsaydı diyorum hep
umudunannesiii Dolorex93 37 e kadar genelde kuvezde bekletiyorlar bebeği diye bliyorum ama illaki 36 da gelişimi tamamlanmamış oluyor ama aşırı da erken bir zman değil sonuçta
Bahar_kzlrmk00 Dolorex93 erken değil gelişiminde sorun yoksa benm doktorum 36 dan sonra nezaman gelirse gelsin diyoruz dedi suan 37+2 deyiz sadece kasıklarıma baskı yapan agrılarım var ara ara oturdum miniğimin gelmesini bekliyoruö 😊😊
Esra-sari Dolorex93 ben 30 da doğum yaptım korkma bişey olmaz 36 da güzel bi hafta canım çoğu bebek küveze bile girmiyo bu haftada
Fatma272727 Dolorex93 ben 35 haftalik ve 36 haftalikta dogurdum ilk kizim 35 haftalikti kuveze bile alinmadi 2900 dogdu ikinc8 kiz8m 36 haftalik dogdu 2500 gram oda 19 gun kuvezde kaldi