Meyraise Kızlar son regl günümün başlangıcından itibaren hesapladığım tarihle, doktorun dün ultrasondan sonra söylediği hafta arasında 1 hafta fark var. Doktor 1 hafta daha fazla söylüyor. Sormayı unuttum doktora, Sizinde basınıza böyle bir durum geldi mi ?
Semiha_ Meyraise bebeklerin 2 haftaya kadar önden gitmesi normal canım gelişimi iyidir korkma ☺️ 2 hafta geride veya 2 hafta önden gitmesi normal karşılanır ve bu durumu çoğu gebe Yaşar
Kbrayank Meyraise Evet sağlık ocağındaki doktorum tarih verdi tarihimi yanlış bildiğim için hastaneye gidince bu doktor baska tarih verip hafta soyluyor bende anlamadim
Semiha_ Meyraise yok canım her zaman son adet tarihinin ilk gününü baz al doktorun değiştirmedikten sonra gelişimi iyidir annesi korkma maşallah evham yapma bebekte rahat etsin ☺️☺️🙏
Buketylz944 Benimkinde de öyle bi durum oldu doktora sordum senin hesabın doğru olan dedi. Ultrason bazen büyük gösterebiliyor bebeğin boyu yada kilosuna göre