Prensesannesii2 hamıle kadınlardan ikili test istiyorlar 12 hafta da kan veriyoruz ultrasonda bebeğe bakıp istatıksel bir oran çıkıyor bazılarında risk çıkıyor orta yüksek olarak doktorlarda fetal dna öneriyorlar kan verıyoruz orda bebeğin genetiğine bakıyorlar down sendromu veya başka hastalık belırtısı var mı diye daha sonradan 3lü 4 lü testlere gerek kalmıyor aslında baştan bunu yaptırıp kafa rahat etmesi açısından çok iyi çünkü dıger testler pek güvenılır degıl anne adayları boşuna üzülüyor