Mavi_bulut alt açma bezi istemişlerdi bizden tek kullanımlıklardan. Çocuk için ağustosta doğmuştu. Zıbın eldiven şapka ve alt üst koyduk 1 tane bez ve battaniye. Benim içinde elbise gecelik ve alt açma örtüsü okadar canım. Doğumdan çıkıncada elbisemi çıkartıp pijama takımı giymiştim depend almıştım o çok çok iyi oldu çorap mutlaka al ve doğuma giderkende giy doğumhane çok soğuk sonradan ağrı oluyor. Ben birde hırka koymuştum ama giyemedim çok terliyodum sıcaktı hastane odası. Bebek içinde iki takım koymuştum iki zbın. Değiştirmek gerekirse diye. Kendime de bi takım pijama daha koymuştum. Birde terlik önü kapalı olursa sıcak tutar üşütmezsin canım hatırladıklarım bukadar🥰🤗