Cansuf 8+4 cok fazla bulantim var sizlerinde oldu mu ilac kullanıyor musunuz kullanıyorsanız ismi nedir acaba?
GoncaClk Cansuf prilam Dr o biraz iyi geldi bana 15. Haftamdayim artık olmuyor diye içmedim bugün sabahtan beri kusuyorum 😔😔😔