Kristina26 Suyum azaldığı için yarın doğumumu suni sancıyla başlatacak doktorum ,açılmam 1 cm sadece 2 haftadır böyle . Suni sancıyla normal doğum yapan anneler tecrübeleri yazabilirmisiniz yani suni sancıyla açılma nasıl ilerledi ve çok acı çektiniz mı
birtanesi Kristina26 ben ilk hamileliğimde kendi sancımı 1,5 gün çektim pek etki etmeyince suni vermişlerdi baya bi etkisi var tabi korkutmak istemem ama can yakıyor ama dayanılmayacak kadarda değil🌺🤲 Rabbim tez zamanda bebişine kavuştursun kaç haftalıksınki
molsalkim Kristina26 38+5 de az bı suni ile doğum yaptım ama benim acikligim vardı 3 cm suni den aşırı korkmayın herkesin doğumu kendine özgü
feyzaa34 Kristina26 10 saat suni çektim evet sancı kötü ama her an bebeğime kavuşmanın hayalini kurdum sancılar beni dahada yakınlaştırdı ona❤️ Kendileri şuan 2 yaşında 2 ay sonra abla olucak ve kardeşindede suni almak isterim seve seve 🌝🥰❤️
Dilan94 Kristina26 ben 3 cm açıklıkla bir hafta gezdim sonunda sancılarım kesildiği için suni sancı aldım hiç korkulacak bir şey yok emin olun dayanılmaz bi acı olsaydı emin olun kimseye verilmezdi sadece bazı insanlar gerçekten abartıyor herkesin Doğum hikayesi kendine özgü tabi düşününsene milyonlarca insan suni sancı alıyor açtır çutur doğuruyor siz neden yapamayasınız Allahım bir avazda sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin gönlünüzü ferah tutun kavuştuğunuz an herşey bambaşka oluyor sadece onu düşünün
seyram Allah yardımcın olsun canım. Ben doğumumu kendi sancım la yaptım ama doktor bana suni sancı vermeyeceğim çünkü suni sancı dan daha yüksek ve şiddetli sancıların var demişti. Suni sancı dan daha şiddetliymiş yani sancılarım. Ama bolca bugğn uyuyup dinlen uykusuz gitme ve aç gitme sakın karnını güzelce doyur ki gücün olsun canım. Sabret Allahı çağır sürekli Allah yanında ve yardımcın olacaktır. Sağlıcakla kucağına al inşallah.
Kristina26 seyram çok teşekkür ederim,hep normal doğum olsun istiyordum inşallah açılmam olur ve kendim doğumu yapabilirim
seyram Kristina26 amiin canım inşallah tabi herşeyin en güzeli normal olanıdır ama kendini kodlama öyle. Bak bana sezeryan olacaksın bebeğin büyük çatıdan geçemez dediler. Benim gece sancılarım geldi gittim hastaneye dedim kesin sezeryana alacaklar ben ameliyathameye alınmayı beklerken bir baktım normal doğum için doğumhane ye aldılar. Ve normal doğum yaptım. Yani kendini ikisine de hazırla ve sakince Allaha bırak rabbim en hayırlısını nasip eder inşallah merak etme.
Kristina26 feyzaa34 ne güzel😊 suni sancı neden peki verildi size ,ve serum takıldığında hiç açılmanız veya sancını varmıydı
feyzaa34 Kristina26 1 cm açılmam vardı suni verilmesinin sebebi bebeğimin suyu sınırdaydı ve gelişim durmuştu acilen verildi suni 10 saatin sonunda 8-9 cm açılmam vardı 2 ıkınmamda kızım geldi
H_myra1 Kristina26 suyum gelmişti ilk dogumda 4 cm açılma vardı suni takıldı 7 saatin sonunda dogumum oldu 2.dogumumda da 1 cm açılmam vardı ama sancım yoktu günüm doldugu için çantamı alıp eşimle sabah doguma gittik suni takıldı 4 saatin sonunda bebegimi kucagıma aldım yani arıları güzel karşılamak lazım nefesi tüketmeden her sancı vurduğunda derin derin nefes alıp vermek lazım yürüyüş yapıp squat yaptım ben hiç bagırma dım inlemedim o an dogurmaya odaklanmıştım plates topu vardı onun üzerinde git gel yaptım zıpladım tabiki sancı zorluyor ama zoru görmeden de güzellik olmuyor zaten dogum olduktan sonra kuş gibi oluyorsunz rahatlıyorsunz Bende 3.hamileyim bakalım bu sefer kendi sancım gelicekmi yoksa sunimi olucak merak ediyorum
Bernamelis Kristina26 Rabbim yardımcınız olsun bende 4 gün önce Doğum yaptım hiç açılmam yoktu suni sancı verildi 12 saat suni sancı çektim 5 cm anca açıldı öyle Doğuma aldılar evet zor ben dayanamadım sizi korkutmak istemem ama benim canım çok az ondan ama Rabbim yardımcı oluyor İnan’ın kucağıma alınca hepsi geçti
Asel_naz Bernamelis 5 cm den sonra ilerledi mi açılma . Benimde hiç açılmam yok haftaya verecekler suni gelmezse korkuyorum bakalım
Busramnida Kristina26 Ayy ne güzel işte yarin bebiş kollarınızın arasında olucak bunu hayal edin sadece 🥰 önceki doğum benimde suni sancıyla doğurmuştum 🤲🏻