ZeynepKurt35 Anneler 35 haftalık hamileyim hem idrar yolu enfeksiyonum var hem de vajinal enfeksiyonum var sizce nasıl geçer😞😞
evlatkokusu0806 ZeynepKurt35 bende ilaç kullandım ama sarı renk akıntı devam ediyor ya seninde öyle mi
Sabriyeinall ZeynepKurt35 bende geçen hafta 36 hastalıkken yaşadım doktorum fitil ve krem verdi 2 günde geçti şükür fitili kullanınca baya aktı ama
Ezgiii11 ZeynepKurt35 Sürekli su içmen gerek ama su bile artık bazen 🤢 bezdiriyor birde içerde yanma varmı vajinal kasıntı
Xxxseliiiin evlatkokusu0806 tüm fitilleri kullandım galiba ama hiç fayda etmedi bende ne olursa olsun artık dedim arada kaşıntı oluyor travozol sürüyorum bıktım çünkü 3. Aydan beri
Sabriyeinall ZeynepKurt35 gibi-fem 2 tane var bir tane alıp 3 gün sonra diğer alıyorsun bende baya işe yaradı bundan önce donaxly verdi işe yaramadı bu geçirdi danışın isterseniz doktorunuza