gmzaltns Kızlar 6 haftalık hamileyim daha dün kalp atısını duydum ama bugun lekelenmem var doktoru aradım düşük tehlikesi yada yerleşme kanamasıdır ded progestan iç geçmezse gel dedi çok tedirginim bunu yaşayan varmı bişey olmaz inş çok korkuyorum 😢
evlatkokusu0806 gmzaltns progestan 3 hafta kullandım ben her ihtimale karşı kanamam çoktan bitmişti Bi doktor 12 haftaya kadar kullan dedi önlem amaçlı diğer 2 doktor da kanaman yoksa içme dedi bu kadar bende bıraktım 3 hafta kullanmış oldum birde ayrıca igne vermişti
Vldn gmzaltns bence sen vajinal yoldan kullan fitil seklinde daha garanti oluyor doktor bana agizdan kullanmami onermedi cigerlerde enzim yaptigi icin ve asiri bas donmesi yapiyo agizdan kullanirsan.
Avakadolu gmzaltns bende de aynı durum var 6.haftamdayim Protestan sabah akşam fitil olarak kullan dedi doktorum pazartesi yine kontrole çağırdı aktif kanama yok sorun olmaz dedi evde uzanıyorum rapor aldım bu hafta hep dinlenecegim
ArenAsilmomm gmzaltns 6+2im 5. Haftamdan beri benimde lekelenmelerim oluyor. 2 ayrı doktora gittim ikiside bi sorun olmadığını söyledi ve progestan verdi günde 2 kez fitil olarak kullanıyorum. Ama hala devam ediyor burda okuduğum yorumlar üzerine de iyice tedirgin olduğum için 2 saat önce acilin kadın doğumuna gittim alttan muayene etti bi sorun görmedi hatta bebeği ve kalp atışını gördüm çok şükür sadece dinlen kendini yorma dedi.🤰🏼
Bebek9 Korkma canım o haftalarda yerleşme lekesi oluyo. Progestanı fitil.olarak al sen. O şekilde daha faydalı
Mimik Endise etme insaAllah bisey olmaz… Ben 9. Haftamda lelelenme yasamistim… Doktor progestan bile vermedi, ilk uc hafta pembe kahve leke normal dedi… Doktorunun dedigi gibi ilacini kullan dinlen bayaaa… Cok sukir, bir daha ysamadim…
annesi_ Fitili kullanması için kanamasının durması lazım canım benimde öyleydi kanamam olmuştu 10.haftada 1 hafta fitili kullanma rahimi uyarmayalım dedi sadece kalçadan düşük tehlikesi için iğne verdi 2 tane 5 günde bir vuruldum 1 hafta sonra fitile devam ettim doktorun ne dediyse onu yap sen canım
Yagmuuuur Benimde bugün tam 6. Haftam 2 gün önce kahverengi lekelenmem geldi bugün bı damla.kan ve sonrasında peceteye lekeler geldi.Cok korkuyorum doktoru aradım ve yoğun kanama olduğunda düşük olduğunu öyle bı durumda gitmemi söyledi.Ayni zamanda progestanda kullanıyorum.Suan içim rahat etmediği için acile gidiyorum bilmiyorum bakarlarmi ama çok stres yaptım evde duramiyorum
Ceysii01 5 haftamdan suana kadar 7+3 olduk nerdeyse 7.8 kere oldu lekenmeler peceye silince gelen bugunde oldu doktora muaynede olmustum hersey yolunda sorunda yok lekelenmenin sebebide yoktu ayrica doktorum aktif kanama olmadigi surece hastaneye gitsenizde en fazla serum verilir gunde 3 vajinal fitil ve 2gunde bir igne oluyorum yapilabilcek baska hic bisey yok malesef
gmzaltns Avakadolu bende bu gece gideceğim gibi acile içim hiç rahat değil işyeri daha bilmiyor hamile olduğumu ama rapor isteyebilirim bende 😔
ArenAsilmomm gmzaltns lekelenmen pembe veya kahverengiyse hiç korkma. Ağrılı ve adet kanaması şeklinde ise kötü. İçini ferah tut doktora git bakalım ne diyecek burda bizlere de bildirirsin ☺️