Betfer 26+3 Erken doğum riski çıktı bende bide 2 hafta geriymiş . Kilosu 850 dedi . Bilmiyorum artık . Sizde durumlar nasıl , hareketler falan ?
Yesim1992 Betfer 26+3 aynıyız yavrum 25+3 ken gitmiştim doktora 915 grm di çok şükür hareketleri de güzel iyi gidiyo 🤲 senin şansın felan mı vardı
Cnsymn Betfer bizde 27 deyiz 1 kilo civarindayiz bizimde erken doğum ve kanama riskimiz var Rabbim herkese yardım etsin
busrabyrm97 Betfer hiç korkmayın arkadaşımın bebeğin karın çevresi 1 ay geriden geliyordu ve bebek kilo almıyordu onun da sancısı ve kanaması oluyordu hiç bir şey olmadı bebek 38 haftalık gayet sağlıklı doğdu şuan 1 aylık
Petyynut Yesim1992 size yazmadım zaten başlık sahibine yazdım garip geldi çünkü o haftada normal Aralık diye biliyorum
AselMavi Bu gün yettiğim yerden kalkamıyorum öğlen B12 iğnesi vurulmaya gittim gelirken sendeleye sendeleye geldim bütün gün yatarsam bişey yok kalktiğim an basım dönyo 🙄