Merhaba öncelikle Allah bağışlasın hala buralarda mısınız bilemiyorum ☺️ ben de yarın 37+0 oluyorum ve kızımın kilosu da 2300 civarı görünüyor ultrasonda, bizde de 28. Haftadan itibaren kilo almama ve gelişim geriliği başlamıştı rahmimi besleyen damarlarda direnç artışı sebebiyle. Yarın doğuma giriyorum 35. haftamda da ciğer geliştirici iğnemi olmuştum günlerdir aklımda acaba küvöze girer mi soruları vardı. Gönderinizi okuyunca içim umutla doldu 🥰 Allah hepimizin çocuğunu bağışlasın, mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir gelecek nasip etsin inşallah 🥰