Rabiasaglam 11 haftalık hamileyim bugün gittiğim de doktor ense kalınlığının 2.3 olduğu söyledi kesin bişey söyleyemeyiz araştırıcaz dedi bu durumu yaşayan var mı kızlar bilgilendirirmisiniz
Ozlem23 Rabiasaglam 3 üzeri riskli diye biliyorum ama içiniz rahat etsin isterseniz test yaptırabilirsiniz
Gta-35 Rabiasaglam Benim de tam 11. Haftada 2.2 çıktı perinatologa gidiyorum. Fetal dna istedi benden de sonucu bekliyorum
Erez Rabiasaglam Evham yapma Devlet hastanesinde 11 haftalikken bana da boye şeyler solemislerdir hemen ozelde gittim doktor beni kovaladi daha 11 haftalik 12 13 arasi gel dedi gittim gayet normal cikti ve sapasaglam da doğdu. Simdi icin icini yiyordur ama sakin ol
Rabiasaglam esraizmirli yani doktorlar o kadar değişik bi suratla insanı karşılıyorlar ki söyleme tarzından sonra insan istemsiz strese giriyo yaşadığını paylaştığın için teşekkür ederim 😊🙏
Rabiasaglam Erez hemde nasıl Allah’a sığındım sadece o ne eylerse güzel eyler ama bi an bile aklımdan çıkmıyo