[silindi] doktorum kendisi söyledi bırak diye 21. Haftada bıraktım şu an 24. Haftadayım sadece Demir ilacı kullanıyorum ☺️ Ben bırakınca açlık seviyem normale döndü. Üç öğün yiyorum 3 haftada 1 kilo anca almışım. Geçen ay o ilacı kullanırken bir ayda 3 kilo aldım.