Bebegimherseyim canım bende de vardı kürtajdan sonra oluştu özele gittim doktor sen kanser olabilirsin bu şekilde bu siğillerden çocuğun olmaz aşı olacaksın her aşı 400 küsür yakma 530₺ dedi daha sonra devlete gittim 170₺ ye bi krem aldım 2 kez kullanmam ile bitti çok şükür birde özel bölgeyi temiz tutmak gerek ped ve bez hangisini kullanıyorsan sürekli değiştirmek ve onları değiştirmekle kalmayıp iç çamaşırını sürekli değiştirmek çok şükür çok dikkat ettim ve kurtuldum