Merhaba kızlar 14+3 haftalık hamileyim fakat 13 cu haftaya girdiğim de grip oldumtest yaptrmadm zaten test yaptırmış olsam bile ilac kullanamicam sadece burun tıkanıklığı vardi gece rahatuyuyamyrdm ama suan aradan bir 10 gün gecti suan genzimde çok az tıkanıklık var ama ilk zaman ki gibi değil ben covid 19 aşısı hic olmadm normalde randevum vardi ama grip olunca iptal ettm suan aşı olmak istyrm çünkü çalışıyorum suan aşı olsam geniz tikanikligi çok hafif var aceba sorun olur mu benm gibi olup da aşı oln var mi aceba ona göre yarına randevu alcam kızlar yardım edin lütfen