Merhabalar
Daha öncede bahsetmiştim burada ve neredeyse 1 aydır geçmeyen kahverengi kırmızımsı akıntılarım kanamalarım devam ediyor. Geçen hafta ultrasona girdim bebek çok şükür iyi. Ama hergün diken üstündeyim bu kanamalar yüzünden doktor ve ebe eski kan sorun yok diyor. Ama bu kadar uzun sürermi? Başına benim yaşadığım gibi bir durum gelmiş olanlar varmı 😢😢😢