Arkadaşlar iki gün önce dört beş kez büyük abdeste çıktım sonuncusu duru su yoğunluklu idi. Normalde ayakta kalınca olan vajinada ki baskı ve iğne hissi yatarken de olmaya başlamıştı dün gece sırtımdan bele ilerleyen ağrım oldu düzensiz. Bugünde adet gibi hafif bel ağrım hep var bir saatte iki kez vajinama ve kasigima şiddetli ağrı oldu gecti ve resime ekleyeceğim gibi bir akıntı oldu. Doktor sabah gel dedi ağrı olmazsa ağrı olursa haber ver dedi. Ben panik halinde olduğum için nişan mi merak ettim.Birde o telaşla altına ise.is gibi oldum ama çok idrara benziyor ve idrar koktu. Su gelmesi duru renk mi idrar gibi kokar mi?